HiP APP

HiP APP
Vorige week is de eerste hand gelegd aan het bouwen van een HiP app voor hulpbieders.
Wat kun je hiervan verwachten?
Ingeschreven hulpbieders kunnen na inloggen: 

*    Hulpvragen uit de plaats, en passend bij hun profiel bekijken en hierop reageren. 
*    Hun profiel (o.a. persoonsgegevens, hulpcategorieën en beschikbaarheid) aanpassen.
*    Notificaties ontvangen bij hulpvragen die passen bij hun profiel.

Het bouwen van deze app is mede mogelijk gemaakt door een fonds die ondersteuning biedt in dergelijke ontwikkelingen.

Wij hopen dat deze app jullie, ons en met name de hulpbieders veel plezier zal geven. Wij verwachten met het gebruik van deze app dat we sneller van hulpbieders te horen krijgen of zij wel/niet kunnen helpen bij de hulpvragen. Een voordeel van de app is dat iedere hulpbieder die de app gebruikt ook een melding krijgt bij een hulpvraag die passend is bij zijn/haar profiel. Op die wijze worden onze hulpvragen nog sneller bij meer mensen onder de aandacht gebracht.

De nu ontwikkelde functionaliteiten binnen de app zijn na zorgvuldig overleg met meerdere mensen gekozen. Uiteraard hebben we voor de toekomst nog meer wensen om te ontwikkelen binnen de app. Daarom horen we graag ook van jou:

Wat lijkt jou een waardevolle ontwikkeling binnen de app voor HiP?
 

22-10-2016